26/7/11

Tornada a la rutina

Avui dilluns (encara que ara mateix ja és dimarts) he tornat a la rutina postvacacional. Han estat tres setmanes meravelloses a Eivissa. He desconnectat tot el que el meu cos ha pogut, però ara toca treballar de nou. I avui, que pensava que la cosa seria senzilleta, ha estat un dia complicadot.
Per començar, només he pogut dormir 5 hores perque vam arribar de València passades les 3.35h de la matinada. Al matí he portat el cotxe al mecànic per un sorollet que feia la direcció... i han trobat que l'embragatge està fotut i s'ha de canviar. Total, primera clatellada en forma de diners: uns mil euros que costa la reparació. Per la tarda, segona clatellada. Algún 'il.luminat' ha esborrat tot el meu arxiu de l'ordinador de la feina. Tenia moltes coses, documents, fotos familiars, esportives, plantilles dels equips i dels calendaris de temporada... Tot a la merda. I per acabar la jornada m'expliquen que hi han horaris nous d'entrada a la feina.
Total, que no ha estat el millor dia de la meva vida precisament. De tota manera, sembla que ho he assumit força bé.
Demà i dimecres toquen entrevistes amb dues escoles per aprendre a programar webs, per ser webmaster. Crec que és el futur i, quí sap si m'enfronto a una nova vida professional. Una cosa està assegurada: aprendre mai està de més, encara que jo ja tingui una certa edat.