29/4/11

Sentiments

Sento que aviat pot canviar la meva vida a millor. No sé el per què, però crec que aviat passarà alguna cosa per bé. A la feina estic bé, a casa amb la meva família estic encara millor i tot que jo no estigui tot lo bé de salut que desitjaria no em puc queixar. Avui, quan escric aquestes línies, estic de torn de nit a la feina, de guàrdia per si passés alguna cosa amb rotatives. És una estona relativament tranquila, que aprofito, un cop feta la meva feina, a llegir, a navegar o a estudiar, malgrat que aquesta darrera opció la tinc aparcada des de setembre. M'he de posar a estudiar perque si no no acabaré el grau de turisme, però acabo derrotat quan arribo a casa i pels matins, que els tinc lliures, aprofito per descansar, potser més del compte.
Com dic, avui ha sigut un dia normalet, 'del montón' que s'acostuma a dir, però no sé per què, la setmana que bé sento que em canviarà la sort. No em vull fer il.lusions de res. el que tingui que venir, si així passa, ja vindrà. Jo, de moment, vaig fent esperant el cap de setmana llarg que tinc de festa.