22/4/11

Ensurts

Aquesta darrera matinada m'he portat un bon ensurt. Després d'haver arribat a les 3 de la matinada de la feina, he intentat dormir com sempre i al cap d'una estona he notat com el cor m'anava més depressa del que és normal i em costava una mica respirar. Lo de la respiració ja fa dies que em passa. La meva dona ja m'ha dit moltes vegades que hi vagi al metge, i al final li tindré que fer cas.
Avui torno a estar de nit al diari. ja m'he quedat solet del tot fins quarts de 3 de la metinada. A veure avui què passa, si no es repeteix l'ensurt. Demà (que ja és avui) tinc festa perque és Divendres Sant.
A part d'això, em noto tens de nervis un altre cop. No sé si és per això o per què, però noto que no estic a gust amb mí mateix. Intento distreure'm com puc i no pensar en ensurts ni coses rares. Crec que sóc molt jove per estar patint, però és el meu caràcter.
I això que avui (ja ahir) va ser l'aniversari de bodes. 21 anys casat amb l'Anna, la dona que més estimo del món. Ho hem celebrat d'una manera una mica light, però hem dinat tots quatre plegats. A veure com celebrem la festa de demà.