1/3/11

Un nou mes

Avui hem començat un nou mes de l'any 2011. Confio i espero que sigui millor que el febrer, que només m'ha portat notícies dolentes. Crec que a partir d'avui el meu 'karma' canviarà a positiu perque m'ho noto. Ahir mateix no va ser un gran dia per mí, doncs he tingut que soportar males cares, alguna bronca...
Però tot això canviarà a partir d'avui. Personalment em trobo 'd'aquella manera', que s'acostuma a dir quan no estàs bé del tot, però no estàs malament. És com un 'inpass', una fluctuació de caràcter que tinc que aprendre a dominar, ja que, fins ara, és el meu caràcter el que em domina a mí.
Avui tornaré a treballar en el torn de nit. No em desagrada perque estic acostumat i puc fer altres coses quan la feina ja s'acabat, com avui, que em dedico a escriure en aquest bloc. Però el que sí que estic notant d'un temps ençà és que tinc certa enveja dels companys que entren i, lògicament, marxen abans que jo. Això ho tinc que dominar. Demà, com dic, torno a estar de nit, però dimecres i dijous em toca festa, un motiu més per estar bé.
Jo confio molt en aquest mes de març, sobre tot perque a mietat de mes marxem un cap de setmana al Delta de l'Ebre. Ja en tinc ganes de que arribi.