26/2/11

Setmana complicada

Aquesta setmana que ja finalitza no ha sigut precisament la millor de la meva vida. Dilluns em vaig assabentar de la mort d'una companya de la meva dona. Només tenia 44 anys. Dimarts, rebo una altra fatal notícia, la mort d'una altra noia relacionada amb El Corte Inglés, de només 46 anys. I per acabar d'arrodonir, avui em diuen que s'ha mort el pare d'un company de feina. No sé si tocar fusta o què, però la veritat és que ha estat una setmana luctuosa.
Espero que els propers dies siguin una mica tranquils. estaré amb la família als matins i, per la tarda, tornada a la feina. I així, fins dimecres, que torno a tenir festa setmanal i que ja espero com aigua de maig.
D'altra banda, segueixo dient que la meva aventura política només ha començat. De fet, soc un 'mindundi' en la 'selva' que és la política en aquest país, però espero poder contribuïr d'alguna manera, sobre tot des d'el teclat del meu ordinador, a que CiU vagi més cap amunt si cal. Si la meva feina servirà per alguna cosa, ja em donaré per satisfet. De moment tinc que fer amics i anar conèixer els que ja són els meus nous companys.