13/3/11

Que no mirin

Porto uns dies una mica trasbalsat per les reaccions que provoquen els meus comentaris a Facebook i a Twitter. Resulta que de la colla d'amics que tinc, més d'un se m'ha queixat, (suposso que de manera bromista, pero te la tiren...) del que escric allà. Es veu que els hi molesta que pengi notícies de CiU. Jo no tinc cap culpa de que jo tingui que aprofitar el bon moment de la coalició nacionalista catalana. En sóc seguidor, mai ho he negat, però d'aquí a que molesti... I he arribat a la conclusió de que a qui no li agradi, que no miri.
De tota manera, això és una minúncia respecte a altres problemes que hi ha pel món. El més recent, el terratrèmol del Japó. Devastador. Els humans ens hem sentit impotents respecte a aquesta ràbia de la natura. Les imatges que arriben són impactants i reflexen la fúria de l'aigua fora de control. Dono tot el meu suport al poble japonès.
I per acabar la jornada d'avui (es nota que estic de nit a la feina, eh?) he trobat per la xarxa un link que porta a una notícia molt curiosa d'un restaurant de Saragossa. El penjaré aquí tambè perque el veieu. És molt graciós: http://multimedia.e-noticies.cat/humor/carta-dun-restaurant-de-saragossa-50874.html