6/3/11

Canvi de ritme

Aquest cap de setmana he canviat una mica les meves rutines. per començar, dissabte al matí vaig portar el nen a les seves classes de tennis i jo vaig aprofitar per fer una mica de pádel. Feia un mes que no agafava la pala i pilotejava. M'he trobat bé, però he notat la innactivitat física. Ara em tinc que centrar en cuidar-me una mica més a mí mateix. Hauria de rebaixar kilets que sobren, menjar coses que no engreixin, deixar la coca cola (el meu únic vici)... però és tan complicat de fer... I es necessita sacrifici, i jo, d'això, poca cosa tinc.
Per una altra banda, segueixo rebent tirs al pal. El familiar d'un gran amic meu està malalt de càncer. És jove i estic segur que guanyarà la batalla contra aquesta maleïda malaltia, però quan t'ho diuen em quedo una mica xooof, com jo acostumo a dir.
Per tant, avui, diumenge, he de seguir canviant de ritme. No sé el què faré encara, però segur que el fet d'estar amb la família ja és una bona teràpia.