15/2/11

Xarxes socials


Estem a la moda. Ara impera estar a les xarxes socials.És una moda que anirà a més perque ens permet estar en co municació constant i la tecnologia avança molt ràpidament. Quí no té un perfil en una xarxa social com Twitter o Facebook? Avui, pràcticament tothom té un perfil penjat a internet i els més adictes es pasen hores davant del seu portàtil, que no un antic PC, actualitzant amb twits o explicant les seves coses a Facebook.
Jo no en soc l'excepció i tambè 'trago' amb aixó del Twitter i el Facebook. Vaig actualitzant cada x temps, penjant notícies del moment o posant informació de vela, que m'agrada molt.
M'estic enganxant. I tot va començar amb un bloc que ja ni actualitzo des de fa temps. Parlava primer de temes generals, però els comentaris grollers que em posaven em van obligar a canviar de temàtica. Llavors parlava de golf i pitch & putt, però també vaig acabant cedint. Ara tinc aquest bloc, on parlo de tot. És una altra manera, però he canviat el xip. Avui és de xarxes socials, però demà potser de vela o de política. És el gran avantatge que té tenir un ordinador connectat a internet.
Potser m'estic convertint en adicte, però m'agrada i aixó em permet alliberar la meva vena escriptora. I aquí ningú em pot dir res perque aquest bloc és meu. I la xarxa, també.