25/2/11

Nova aventura

Avui m'embarcat en una nova aventura . Aquesta nit he assistit per primer cop a una assemblea de CDC al meu barri de Sant Martí. He de dir que estava una mica nerviós perque no sabia què fer, si tenia que parlar, etc. Tot ha anat de meravella. He conegut gent que està al Parlament, a l'Ajuntament i a l'agrupació del barri. La veritat és que tot m'ha semblat molt maco i el que més m'agradat han estat les paraules que ens han dirigit alguns personatges públics de la nostra ciutat.
Hem parlat d'inseguretat ciutadana, de retards en temes municipals, de la manca d'equipaments... i el cert és que en tot tenien raó perque jo visc aquestos problemes al barri.
El que més m'ha sorprés ha sigut la presència de gent gran a l'agrupació, gent amb experiència, que ha arribat a anar porta per porta per donar a conèixer el programa de CiU. D'aquesta tasca ja s'han recollit fruits en les darreres eleccions al Parlament. Ara ens toca als més joves fer el que tinguem al nostre abast per intentar que Xavier Trias guanyi les eleccions municipals.
resumint, que m'he trobat com a casa meva, m'han acollit molt bé i ja penso en repetir experiència política, encara que sigui a nivell de barri.