28/1/11

Records

Feia dies que no escrivia per aquí. No en tenia ganes. No acabo d'estar bè del tot, em falta una mica de motivació per fer les coses... No sé el que es, però em noto una mica com buit. Amb la familia estic normal tirant a molt bè (sort de la dóna i els nens); amb els amics tambè em trobo a gust, sobre tot quan organitzem algun sopar; a la feina no tinc motius per queixar-me però... em falta alguna cosa.
Potser ara començo a treure la pèrdua del meu pare, tot i que ja fa temps que va morir. Però el fet d'anar al seu pis, que és meu, recollir el correu de la bústia, mirar que tot estigui en ordre... tot això em dona què pensar. Ara vull fer reformes a aquest pis, reformes necessàries perque el llum no està bè i la cuina i el bany s'han de fer de nou... I això m'obliga a fer 'neteja'. Què faig amb tots els seus premis? Què faig amb els àlbums de fotos? Què faig amb la pila de llibres que hi ha? Tot són records, uns més apreciats que d'altres, però tot em recorda al meu pare i ara mateix sense això a la meva vida li faltaria una mica de sentit.
Potser és això el que em passa. El fet de pensar en què fer amb tot això em menja per dins. Però tard o d'hora ho tindré que fer. Tinc que fer el cor fort i fer-ho d'una vegada.
Espero que un cop hagi passat aquest mal tràngol d'eliminar records jo trobi la pau interior que ara mateix noto que em falta. Però no serà gens fàcil.