22/8/10

Nocturnitats

Avui estic cansat però content. El dia no és que hagi sigut especial, però ha sortit bé. Al mati he disfrutat amb el meu fill jugant a pàdel 30 minuts només perque el sol que feia era insoportable. Després hem anat a la piscina i allà si que ens ho hem passat d'alló més bé... i fresquets. Hem recollit a la meva filla a casa i ens hem anat a dinar de menjar basura, que avui tocava fer la excepció. Després hem anat a recollir a la meva dona a la seva feina, ha dinat i després jo he vingut a la feina. Bàsicament aquest ha sigut el meu dia d'avui. Ja he dit que no era res d'especial, però m'anat bé, que és el més important.
Amb tot aixó vull dir que sembla que la meva neurona va funcionant força bé. Pràcticament no em queixo de res, faig la meva feina al meu ritme, encara que a vegades convé apretar, i així espero passar el meu particular 'Tourmalet'. Amb aixó vull dir que em toca entrar de nit cada dia fins el 3 de setembre. El 4 i 5 de setembre ens anem a Carcasona a passar els dos dies i els estic esperant amb focs artificials, però abans tocarà patir perque em conec i sé que la cosa no anirà gaire bé. Per aixó és important que ara estigui en forma, per després enfrontar-me a la nocturnitat de la millor manera possible. A més, avui el Chechi m'ha canviat una nit per una tarda, cosa que li agraeixo. A veure com sortiran aquestes dues setmanes de nocturnitats, però sense alevosia.