28/8/10

De tot una mica

Avui el dia ha sigut 'durillo'. A la feina ens han apretat bé els cargols perque teniem un fotimer de planes per tancar, a més de les altres tasques que hem de fer a la meva secció. Realment, i soc sincer, avui ho he passat una mica malament. Ha hagut molta pressió, sobre tot al tram final del diari. Avui he aguantat, però no sé com acabaré si segueix un ritme de feina com el d'avui.
Queixes a part, avui ha vingut el paleta que ens ha de reformar el pis del meu pare. Bé, dic el pis del meu pare perque és on vivia, però el pis és meu de tota llei, segons les escriptures notarials. Ha mirat per reformar totalment la cuina i el bany, a més de fer nova la instal.lació elèctrica y treure tot el paper pintat i pintar tot el pis. No sé quant em costarà, però no serà barat. Ja puc començar a estalviar, perque si no m'agafarà el toro.
Per acabar volia dir que la meva filla ha agafat els pals de golf després de molt temps sensa entrenar. Hem anat a Roc 3, prop de Barcelona, i ha tirat unes quantes boletes. Li falta entrenament si vol tornar a jugar, cosa que dubto.
Demà, que ja és avui, toca piscina a Vall Parc. Ens treurem l'estrés de la feina remollant-nos a l'aigua i fent el burro, que és del que es tracta.
Per cert, una nit menys per fer. Queden sis.