17/7/08

Vida vacacional

Quí deia que les vacances no són per descansar? Doncs tenia raó. Des que he arribat al meu lloc de destí, i encara em queden 11 dies, no he parat quiet. Entre els nanos que no paren de emprenyar (deu ser la calor) i les inquietuds personals, la veritat és que no tinc temps d'avorrir-me. El tema de l'operació ha sigut la perfecta excusa per desconnectar i per fer més esport.

Ara he decidit que dia sí i dia no aniré a còrrer. Avui ja he fet 4 kms. entre caminar i còrrer. 4 kms. Segons quie em llegeixi dirà: "Quina merda corre aquest paio". Serà una merda, si, però per mí significa molt. ignifica llevar-me m'es d'hora, menjar una cosa lleugereta, còrrer durant 1 horeta si arriba i dutxa després a casa.

per mí no és gens fàcil perque la meva força de voluntad en segons quines coses és mínima, però ho tinc que fer. I la veritat, en dos dies, entre vacances i esports, em trobo millor. Serà un descans no descansar?