20/7/08

caminant

Des de que he començat les vacances, un s’ha propossat baixar una mica més de pes. I per fer-ho, res més millor que caminar a pas ràpid i fer trots alternats. La cosa sembla que funciona, però tot ha d’està recolçat per una dieta pobre en grases i rica en fibra.

De moment, la cosa funciona. En menys d’una setmana he baixat uns 500 grams. No és massa, ho sé, però pitjor seria haver engreixat.

Mentre vaig caminant o corrent per carreteres i camins d’aquí aprofito per fer fotos amb el mòbil. Faig de flors, de bitxos i fins i tot, de la carretera general, on passen un munt de cotxes a partir de mig matí, però a les 8 del matí l’aspecte és desolador. Només es veu alguna furgoneta de càrrega pels restaurants de la zona... i poc més. La foto ho diu tot i està feta a les 8 del matí.

Em trobo molt millor des de que em llevo d’horeta. Faig vida sana, menjo molt millor que abans i fins i tot em permeto el luxe de fer el ‘vermutet’ algún cop.

Aquí, a Eivissa, vull que em primi la tranquilitat i la salut. Lo primer és més complicat, però lo segon, com es diu en argot mariner, ‘va viento en popa’. A veure si seguim baixant el pes i pujant els ànims.