6/7/08

Tornada al cole

Com si fossin els vells temps escolars. Igual. Demà començo nova etapa a la Universitat de Barcelona UB. M'he apuntat a un curset d'estiu d'una setmaneta. Confio que pugui superar aquesta nova prova de foc de la meva intel.ligència que, precissament, no va gaire sobrada.

És un curs sobre noves tecnologies, internet i blogs, o sigui, una materia en la que acostumo a moure'm darrerament, sobre tot des de l'implantació de la xarxa mundial a casa meva, ara fa ja uns 14 anys. Penso que, com diu la dita castellana, 'el saber no ocupa lugar'. Crec que m'aportarà molta informació, encara que jo seguiré igual, amb aquest blog personal de caire més filosòfic, i amb l'altra que tinc, l'esportiu dedicat al golf i pitch & putt.

Ja explicaré la experiència un cop acabi divendres.