8/7/08

La nit i el dia

Són antònims, contraris. I així és com ens acostuma a anar per la vida. Un dia rebem una de calenta i a l'endemà, de freda. La sort que tenim de que hi ha alguna cosa per l'espai exterior que ens condiciona la nostra manera de ser, els nostres hàbits... la nostra vida.

Si diumenge vaig passar un mal dia, ahir vaig gaudir com mai ho havia fet. El retorn a les aules uns quants anys després d'haver acabat el col.legi va ser espectacular, magnífic. Vaig conèixer gent nova per mí, però realment assombrosa, amb uns coneixements infinits que donava gust recaptar la informació que anava emanant de les seves ments.

Dic aixó perque ahir vaig tornar a ser un nen petit, neguitós per la tornada al cole com si d'un setembre es tractés. El curset d'informació a internet, blogs, etc. que he començat espero que sigui amé com ahir, en que adhuc em vaig divertir.

Si diumenge vaig veure la nit practicament tot el dia, ahir el sol no es va posar mai.