21/6/08

Decisions

En el moment en que naixem ja hem d'aprendre a decidir. Quan plorar, quan menjar... I quan els nanos es fan més grans, per decidir el que faran, anar a la universitat o formació professional...

La vida esta plena de conceptes que requereixen decissions, en molts casos, immediates o dràstiques. Jo estic passant per una fase de la meva vida que no necessito exprimir-me gaire el cervell per saber què és el que tinc que fer en cada moment, però reconec que hi ha moments que adhuc por ser dur.

Val a dir que ara em preocupen més els meus nanos que jo mateix. La nena, que és la gran, està en ple procès de canvis hormonals i físics. Aixó comporta, a més, un extra d'adrenalina, doncs veu la vida com més complicada... i ens la fa complicar a nosaltres. El nen, que farà 10 anys, també té el seu ego molt arrel.lat i aixó obliga a decidir a vegades què fem amb ell, si castigar-lo, fer-li entendre que allò que ha fet està malament...

No hi ha volta de fulla. La nostra vida és plena de decissions. Per això jo ara he decidit entrar al blog i escriure sobre aixó. Per cert, ja tinc decidit el que faré demà. Home previsor...