21/4/08

Blanc i negre

Divendres va ser un dia un xic complicat per mí. Em van donar una notícia que no sé com calificar-la. Per una part és bona, però per una altra, no.

Hi ha moments a la vida que hem d'afrontar-los amb enteresa i serenitat. Aquest és un d'ells. Tinc que capficar-me que tot costat dolent en té un de bò i que sempre ha de ser més important el bò que no l'altre. De tota manera, no és gens fàcil 'ignorar' el costat fosc de les coses. Per exemple, m'han operat recentment. M'han tret allò que em feia mal i que em provocava dolor. Això és bò, doncs ja no pateixo. Però lo dolent és que això que m'han extirpat, el que em provocava dolor i preocupació, portava 'algo més', vull dir que tenia cel.lules canceroses.

Mort el gos, fora la ràbia podria dir. No. Ara es tracta de comprobar si això dolent ha passat a altres llocs del meu cos. És el joc de la vida. El que ara és blanc, es pot tornar negre. No vol dir que tingui que passar, però l'alerta està engegada.