21/2/11

La meva Barcelona

He vist el debat de BTV en el que el convidat era Xavier Trias. He de dir que ha resultat molt convincent els plantejaments seriosos que ha fet l'alcaldable per CiU. En tots els temes que s'han tocat ha sapigut sortir amb profesionalitat. Inclús ha parlat del meu barri, de la plaça de les Glòries i de les reformes que caldrien fer per ser més segura i ciutadana.
Al senyor Trias jo li tinc molt d'afecte i he de dir que m'ha convençut pràcticament al 90% de tot el que ha explicat.
La meva Barcelona és una ciutat molt més neta de la que és ara; molt més segura i, sobre tot, molt més maca i cosmopolita. I entre tots els ciutadans ho podem aconsseguir. Un dels temes que més m'ha interessat és el de les motos. Ha equiparat Barcelona amb Roma i ha cregut necessari que les motos puguin circular pel carril bus, fruita prohibida ara mateix amb l'alcalde Hereu. També ha parlat de les funcions dels guàrdies urbans, sobre tot a les hores de sortides de les escoles, que ara donen més importancia a les multes que a la organització del tràfic.
En definitiva, que jo sintonitzo bastant amb els plantejaments que propossa Xavier Trias i intentaré que així sigui el dia de les eleccions a l'alcaldia.