11/9/08

Felicitat casi total

Estic passant uns dies bastant bons en general. Tinc les meves 'cosetes' però són superables. Lo millor és que noto felicitat dins meu. No sé per què, però sembla que les coses que no són econòmiques funcionen (l'aspecte monetari casi sempre va malament).

Els nens estan molt bé de salut. Ara tornaran a escola amb ànims renovats. Nosaltres dos, Anna i jo, no ens podem queixar, (bé, ella té motius però no és moment de parlar d'aixó); la feina ens va bé i les amistats no fallan mai. El resum és que no ens podem queixar. Ara canviarem de cotxe. ens quedarem sense un duro a la caixa, però els diners estan per aixó, no? Per gastar-los.

Procuraré no malgastar-los amb xorradetes, que sempre m'agradat comprar detallets i així evitaré despilfarrar la malmesa economia familiar.