15/4/08

Entorn, maleït entorn

Sembla mentida que en ple segle XXI s'utilitzi la tecnologia que tenim al nostre abast per fer mal a la gent del nostre entorn. Aiiiii!!! Aquesta paraula, ENTORN. La va fer famosa l'ex tècnic del Barça Johan Cruyff, i ara ja ho veuen, ell és el primer en criticar tot allò que no li agrada a can Barça. S'al-liat amb el mal, qui ho anava a pensar.

L'entorn pot ser de moltes classes. A la feina ara està de moda fer 'mobbing', o el que és el mateix, arraconar a un empleat per simple gust del seu cap. I això està passant ara, en moltes empreses.

A les famílies l'entorn pot arribar a ser mortal. Quants cops al dia no hem sentit per TV o ràdio que l'entorn de la víctima era molt difícil a la seva família?

No em possaré dramàtic. Ho centraré nomès en l'entorn del dia a dia, aquell que fa que siguem feliços o no en una jornada qualsevol i quotidiana. Per exemple, avui jo no em sento gaire bè. Estic de baixa, tinc els meus problemes, grans o petits, que més dona, i a sobre l'actual entorn de la meva feina, encara que no hi vagi temporalment, no és dels més bons, tot el contrari, hi ha gent que es vol aprofitar del meu estat de salut per intentar fer-me mal.

I aquí és on entrem les persones normals amb capacitat per saber reaccionar. Saben com m'he agafat tot això que acabo d'explicar? Doncs com una anècdota més de la vida. M'han volgut fer mal, però fins i tot m'ha fet gràcia. Què en sabran ells de com sóc jo en realitat? No res en saben, però no ho dirè gaire alt, que el meu entorn es pot assabentar.